Obľúbené produkty

Zatiaľ nemáte žiadny obľúbený produkt.
Prihlásenie
E-shop
Nákupný košík
0
Môj účet
Obľúbené
Informácie o obchode
Slovensko
Prázný košík
Zatiaľ prázdno.
Čo to dnes bude?
Na dopravu zdarma zostáva nakúpiť za €44,10
Objednať
Vyberte kategóriu produktov

Reklamácie a vrátenie


Niečo sa pokazilo? Dodaný produkt sa vám nepáči, je poškodený, alebo nefunguje ako má?
Potom je na mieste zvážiť reklamáciu, alebo vrátenie.

Vraciam celú objednávku

Vrátiť celú objednávku môžete do 14 dní od prevzatia objednávky od prepravcu a to bez udania dôvodu. Tovar musí byť neotvorené a v pôvodnom stave. Väčšinou sa však jedná napríklad o poškodení niektorého produktu. V tomto prípade nemusíte vracať celú objednávku, ale len jej časť.
 

Ako na to?

  1. Kontaktujte našu zákaznícku podporu ideálne na email s číslom Vašej objednávky a fotodokumentáciou - pár fotiek z mobilu bohato stačí;-)
  2. Počkajte na vyjadrenie a potvrdenie. Občas to môže pár dní trvať, ale nebojte :-) akonáhle nám napíšete, tak už je celá reklamácie v procese a termín nezmeškáte.
  3. Tovar starostlivo zabaľte, ako do perinky :) Ak sa nejaký tovar poškodilo a vyteká, tak o tom do emailu informujte našu zákaznícku linku a tovar nám späť neposielajte. Kolegovia sa s Vami dohodne na individuálnom postupe.
  4. Akonáhle bude všetko potvrdené, tak sa u Vás zastaví náš prepravcu a balíček si vyzdvihne (pri vrátení tovaru na odberné miesto, potom zanesiete zásielku na požadované výdajné miesto). Vám potom príde náhrada alebo peniažky na účet. Pri vrátení celej objednávky bezdôvodne je však nutné počítať s nákladom na prepravu k nám do skladu. Pri poškodených objednávok sa o tento náklad postaráme za Vás :)

Vraciam len časť z mojej objednávky

Vrátiť časť objednávky u nás nie je problém! Ide o prípady, keď sa Vám tovar poškodilo pri preprave alebo máte iný dôvod na vrátenie. Časť objednávky môžete samozrejme vrátiť aj bezdôvodne.
 

Ako na to? 

  1. Kontaktujte našu zákaznícku podporu ideálne na email s číslom Vašej objednávky a fotodokumentáciou - pár fotiek z mobilu bohato stačí;-)
  2. Počkajte na vyjadrenie a potvrdenie. Občas to môže pár dní trvať, ale nebojte :-) akonáhle nám napíšete, tak už je celá reklamácie v procese a termín nezmeškáte.
  3. Zákaznícka podpora sa s Vami dohodne na presnom postupe. Pokiaľ sa tovar vracia, tak ho starostlivo zabaľte. Ak produkt vyteká, tak o tom vopred informujte a kolegovia sa s Vami dohodne na individálním riešenie.
  4. Akonáhle bude všetko potvrdené, tak sa u Vás zastaví náš prepravcu a balíček si vyzdvihne (pri vrátení tovaru na OBERN miesto, potom zaneste zásielku na požadované výdajné miesto). Vám potom príde náhrada alebo peniažky na účet. Pri vrátení tovaru bezdôvodne je však nutné počítať s nákladom na prepravu k nám do skladu. Pri poškodených objednávok sa o tento náklad postaráme za Vás :)
Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy na stiahnutie nižšie: